Paper and Board Company

На країни Європи і Північної Америки припадає понад 60% світового споживання гігієнічних виробів, а це приблизно 19 million. тон щорічно.Respectively, в цих частинах світу зосередилися найбільші виробники із найновішими технологіями. Як вже відомо, нові технології з виробництва целюлози і паперу приходять від скандинавських країн та північної Америки, тоді як передовими в технологіях переробки паперу в тісю є італійці.

HandkershiefsЧим відрізняється споживання гігієнічних виробів на заході від вітчизняного? Перш за всеасортиментом. Окрім звичного туалетного паперу і серветок широко використовуються різні хустинки, часто запаковані в коробки для більш зручного користування,  а також різні протирочні матеріали із змішаної маси з додаванням волокон віскози, бавовни тощо. Такі вироби відносяться до вищого або преміального сегменту. В більш дешевому сегменті, для зменшення затрат, використовують мішану целюлозно-макулатурну основу, яка ззовні дуже подібна на чисто целюлозну. Також, європейський та американський споживач надасть перевагу великому упакуванню, якого вистачить на довший час. Respectively, тут мають попит, eg, пакування по 3, 4 або й 6 рулончиків рушників і по 6-10 рулончиків туалетного паперу. Часто споживач купує виріб із змішаної сировини, гадаючи, що продукт складається із 100% целюлози, або взагалі не задається цим питанням.

Частка сегментуза межами дому” (English. – Away from home tissue) складає понад 30%. Для порівняння, в Україні ця частка не більше 10%. Це спричинено тим, що на заході культура сніданку, обіду і вечері в буфетах і ресторанах набагато більш поширена, коли в нас прийнято більше харчуватися вдома.

Особлива увага приділяється якості та властивостям паперу, серед яких важливими є м’якість, гладкість та відрив листків. Ці властивості створюють комфорт для клієнта і схиляють до купівлі виробів власне тої компанії, яка працює над цими властивостями.

І останньою, але не менш важливою особливістю галузі тісю на заході є творчий підхід як до самого товару, так і до упакування. Регулярно зустрічаються оригінальні пакування серветок, рулончиків та хустинок у вигляді авто, казкових будиночків, грибів, антикварних речей тощо.

Український ринок тісю повільно рухається в сторону західного, збільшується споживання на особу, розширюється асортимент, модернізується обладнання та змінюється політика виробників і поведінка споживачів.

: News

All rights reserved 2009 - 2014