Картонно-Паперова Компанія
 

Відтепер, наша компанія розширює асортимент паперових засобів особистої гігієни під новою
торговою маркою “Біла Лінія” та вже відомою маркою “Рушничок”. Ці дві лінійки виробів будуть включати в себе всі існуючі види, а також деякі нові. Окрім того. нові вироби матимуть упакування зовсім іншого, вищого рівня якості, міцності та, відповідно, надійності. Сам же виріб відтепер володіє більшою м’якістю і є приємніший на дотик. Маючи можливість виготовляти власну сировину – папір, ми добиваємося максимальної відповідності параметрів, необхідних для кожного типу продукції. І, звісно ж, кожен новий споживчий вид буде володіти унікальним штрих-кодом GTIN.

Лінійку серветок тепер будуть доповнювати упакування на 80 шт. та 100 шт., а згодом і промислові упакування на 400 щт. та 500 шт. Продаватиметься під обома торговими марками.

Лінійку паперових кухонних рушників збільшено комерційно-споживчими V-рушниками торгової марки “Рушничок”. Ці рушники обгорнуті більш міцним крафт-папером із нанесеною детальною інформацією про виріб і виробника. В подальшому майбутньому планується додати одношарові рушники V-складання, а також оновити рушники на гільзі, які раніше продавалися під торговою маркою “Ах“.

Всі права захищено 2009 - 2014